بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کدام دسته از هواداران بازیکنان را برف زده بودند؟

http://upload7.ir/imgs/2014-02/50961312081269154524.jpg

بعد از بازی نسبتا ضعیف بازیکنان استقلال مقابل مس کرمان که منجر به حذف آبی پوشان از جام حذفی فصل 92-93 شد.همان جامی که قرار بود از ابتدا بنا بر سلیقه و برنامه ریزی سرمربی تیم ملی برگزار نشود!
منتهی بعد از این دیدار بعضی از تماشاگرانی که در آن جو نامناسب آب و هوایی و سرمایی منفی 5 درجه به ورزشگاه رفته بودند،انتقادات شدیدی نسبتا به عملکرد بازیکنان تیم داشتند و بعضاشاهد توهین و پرتاپ برف به برخی از بازیکنان استقلال بودیم!
کاری به محق بودن تماشاگران و یا عدم صبوری برخی از تماشاگران نسبتا جوان نداریم1ولی موضوعی که این روزها هم نقل محافل جنگهای داخای و درون خانوادگی استقلالیها شده این است که بعضی از تماشاگران تیم که از سوی طرف مقابلشان به هواداران فرهاد مجیدی منتسب شده اند،ادعا میکنند که در زمانهای که می خواهد از بازیکنان یا کادرفنی انتقادی داشته باشند،با واکنش تند وتقریبا خشن هواداران منتسب شده به امیر قلعه نویی  مواجه میشوند و حتی در برخی از موارد کارشان به درگیری و زد وضرب و شتم همدیگر نیز کشیده میشود!
حالا این وسط یک سوال پیش می آید که آیا تماشاگران حق دارند در هر زمان و با گرفتن هر نتیجه ای که مورد علاقه آنها نبوده به عملکرد فنی بازیکنان و کادرفنی انتقاداتی  که با توهین و ناسزا همراه می باشد را داشته باشند!
از طرف دیگر آیا دیگر هواداران بابت اینکه ممکن است تیم به حاشیه بیشتر کشیده شود ویا انتقادات صورت گرفته به دور از واقعیت بوده هوادارانی که قصد انتقاد و فحاشی  به بازیکنان و مربیان را دارنداز این کار آنها جلوگیری به عمل بیاورند و در مواقعی نیز نتصل به زور و درگیریهای فیزیکی بشوند!؟
 نکته:کدام دسته از هواداران بازیکنان تیم را با پرتاب برف مورد انتقاد خود قرار داده اند!
آیا این کارشان فقط به دلیل آنکه هوادار تیم هستند و یا اینکه چون در شرایطی سخت و وضعیت  بد آب و هوای  90 دقیقه از تیمشان حمایت کرده اند،محق به انجام چنین کارهای بوده اند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,امیر قلعه نویی,فرهاد مجیدی,دو دستگی هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com